Yeah! That Look – Rock of Ages: 80s Inspired Fashion Part 2

by
Posted June 19th, 2012 at 10:16 pm

Angela Fink, stylist and style expert, shows you how to create three different 80s inspired fashion looks in this fashion tutorial for Yeah! That Look on FAWN. 80s Inspired Rock Make-up: youtu.be 80s Inspired Fashion Part 1: youtu.be 80s Inspired Rocker Hair: youtu.be :: PRODUCT LIST ::…

20 ResponsesLeave a comment
  • BieberMerrygoldMarsx
    June 19, 2012 at 10:16 pm

    i thought it was gonna be chriselle :(

  • honeyysecret
    June 19, 2012 at 10:17 pm

    hate the second look, i think the skirt in the first one looks horrible with the cute neon top. i even hate those pants at the end, DO NOT LIKE. where is CHRISELLE. she has an actual eye for style.

  • jsmorris
    June 19, 2012 at 10:18 pm

    WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!!

  • jsmorris
    June 19, 2012 at 10:21 pm

    WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!!

  • 1starshine7
    June 19, 2012 at 10:21 pm

    Awesome outfits!!!

  • arisesupermaus
    June 19, 2012 at 10:23 pm

    well, they did say 80′s rock ‘inspired’ lol

  • fawninc
    June 19, 2012 at 10:27 pm

    Yep! We’ll showcase a variety of experts to get you guys a wide range of insight :)

  • koukaorilove
    June 19, 2012 at 10:27 pm

    That is not pretty. Would have prefered Chriselle

  • fawninc
    June 19, 2012 at 10:29 pm

    We’re going to be bringing in additional experts in beauty, fashion, hair, make-up and more, such as Angela, from time to time to bring you a wide range of insight. Don’t worry, all of our original FAWN experts are still around :)

  • InezXoxo
    June 19, 2012 at 10:29 pm

    ..i wonder if these colors are .. neon haha

  • talentra2709
    June 19, 2012 at 10:35 pm

    Agree! When I think of rock 80s, I imagine something more hardcore rock. Maybe animal prints with studded leather black jacket.

  • giulianasofiaxx
    June 19, 2012 at 10:42 pm

    I KINDA WAS HOPING TO SEE CHRISELLE DO THE FASHION!!

  • TheShutupandmodel
    June 19, 2012 at 10:42 pm

    criselle? hello this lady is way boring WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!!

  • colby1371
    June 19, 2012 at 10:44 pm

    I didn’t find here boring,guys let’s give her a chance..

  • cr1stabel
    June 19, 2012 at 10:49 pm

    This chick looks very old

  • SaturdayX818
    June 19, 2012 at 10:53 pm

    who says “super rocker” O.o ….

  • jsmorris
    June 19, 2012 at 11:01 pm

    WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!!

  • GabrieOhGabrie
    June 19, 2012 at 11:05 pm

    don’t know why I couldn’t watch this in my other account where I was under 18 o_o

  • jsmorris
    June 19, 2012 at 11:06 pm

    WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!! WE WANT CHRISELLE!!

  • MrsTanniii
    June 19, 2012 at 11:11 pm

    where is criselle?!

Sponsors
RSS Beauty Tips
Featured Video

Provide us your Email so that I will send you the latest makeup videos

SPONSOR
Recent Posts
Michelle Phan Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Tags
Archives