Bloopers For Brush Cleaning

by
Posted April 9th, 2011 at 5:45 pm

50 ResponsesLeave a comment
  • amAZNingPERSUASION
    April 9, 2011 at 6:31 pm

    You look like your mixed with white in this video!!

  • lowfatgirlcookie
    April 9, 2011 at 6:53 pm

    What Contacts Brand were you wearing?

  • nonagaby
    April 9, 2011 at 7:41 pm

    OIL OIL OIL hahahahaha so funny!

  • Lilsophia3
    April 9, 2011 at 8:09 pm

    “Oil…I Can’t Say oil Oil OIL! Okay” Lol I Love That Part.
    Thumbs Up If That Was Your Favorite Part To.

  • chelly0189
    April 9, 2011 at 9:06 pm

    hi michelle first of all i wanna tell you that i love your videos! i wanted to ask you if i can use veg oil to clean my brushes or if it would make a difference?….ill be happy to hear back from u and itll really help! thanks:)

  • SuperGlitterPOP
    April 9, 2011 at 9:26 pm

    She looks so pretty here…

  • ZiggyOtaku
    April 9, 2011 at 9:52 pm

    All that effort for a great video haha

  • LoveBethanyJane
    April 9, 2011 at 10:27 pm

    I think Michelle looks stunning here! :)

  • smoothiebuddies97
    April 9, 2011 at 10:30 pm

    @BrunoMarsManiacs shut up Fence face!

  • bassclarinetcrazy
    April 9, 2011 at 10:55 pm

    I have a problem… Whenever i apply eyeliner it always seems to imprint on my crease… And it looks really bad! Is there any way i can stop that from happening?

  • karategirl1100
    April 9, 2011 at 11:47 pm

    lol so funny i laughed to death! :) HA HA

  • AdayandlifewithME
    April 9, 2011 at 11:55 pm

    I :D so much i love you Michelle!!

  • xashweyy
    April 10, 2011 at 12:34 am

    @ilikecookies82
    your comment got 69 likes. ;) ))

  • ittotaq
    April 10, 2011 at 1:27 am

    see this is why every youtube video is like cut off every 3 seconds.

  • xXDeathByCandyXx
    April 10, 2011 at 2:24 am

    OMG FINNALY! AN AD I DONT WANT TO SKIP! :D

  • r3b3l1n
    April 10, 2011 at 3:12 am

    Owned by oil

  • ellismaybrett1
    April 10, 2011 at 3:55 am

    ramen owns LOL ;D

  • luvpebbles4ever
    April 10, 2011 at 4:18 am

    can u make more videos for facials? :D

  • yeahbaby754
    April 10, 2011 at 4:40 am

    Have u done the make up tutorial ur wearin rite now yet i rlly want to do the same one as u

  • Pressilia94
    April 10, 2011 at 5:07 am

    where did u buy ur brush guard?

  • saffire8663
    April 10, 2011 at 5:45 am

    awww sipping the tea :3 and NO you do not sound dumb!!!!!!! :)

  • GAshoneybear
    April 10, 2011 at 5:48 am

    @jinnie933 I guess you can, but I just make mine every time since you use so little of it anyway. I thought about doing that, but it would take FOREVER to use, even if you make only a cup of it.

  • blue1792
    April 10, 2011 at 5:59 am

    is it me or can anyone else see the guy in the bk

  • jinnie933
    April 10, 2011 at 6:16 am

    idk if anyone answered this already but can you pre-make the olive oil and dish washing soap mix and store it in a jar or something and use it or should i just make it every time i clean my brushes?

  • ErikaThrills
    April 10, 2011 at 6:31 am

    what color are your contacts in this video? YOUR EYES LOOK GORGEOUS!!

  • poah85
    April 10, 2011 at 7:30 am

    ya..im an alien wants to eat you..hahahaha

  • partyinodessa
    April 10, 2011 at 7:37 am

    @angle021 Could be! c: I love the color

  • andrejambo
    April 10, 2011 at 8:09 am

    hey michelle great video! in next time send a hug for your brazilian fans!!! XoXo

  • HoiYiHeartAttack
    April 10, 2011 at 8:59 am

    Love it (:
    Do more hauls :D Love them ;)

  • angle021
    April 10, 2011 at 9:14 am

    @partyinodessa it looks like a dress to me :o

  • partyinodessa
    April 10, 2011 at 10:11 am

    I love that shirt, Michelle! Where is it from?

  • misterfreehugs
    April 10, 2011 at 10:57 am

    @itsdenissa Haha, glad to help! :D

  • raeofsunshine17
    April 10, 2011 at 10:57 am

    Ah Kingdom Hearts! Freaked me out because I’ve been playing it lately and for a moment I thought I left it on lol.

  • horizon215
    April 10, 2011 at 11:28 am

    been such a fan of you since the beginning but I’m loving you more because of your vlogs! keep it up! I currently have no suggestion for I will watch whatever you put up :)

  • RosaVoice
    April 10, 2011 at 12:10 pm

    please don´t wear this contacts !!!!!!
    you are much pretttyier without them

  • JieHongChen
    April 10, 2011 at 12:43 pm

    Is it me, or has she gotten dumber?

  • megsdream
    April 10, 2011 at 1:09 pm

    @lladycho then do that

  • dorchestragirl
    April 10, 2011 at 1:53 pm

    isnt that traverse town music??? yay kingdom hearts :D

  • lladycho
    April 10, 2011 at 1:58 pm

    id rather cut it in half so i dont waste it

  • lkstarr
    April 10, 2011 at 2:28 pm

    Kingdom Hearts music :)

  • Diamonddeathness
    April 10, 2011 at 2:51 pm

    waw michelle you learned me to cut somthing in the half, WAW!!!

  • MathildeMar
    April 10, 2011 at 3:32 pm

    aliens…omg, I love you! x’D

  • enchantedXbliss
    April 10, 2011 at 3:59 pm

    Yay for quick tutorial! :D

  • taywwei
    April 10, 2011 at 4:23 pm

    ah! i just spent like $9.90 for a set of demi lashes. i bought 2 sets. :(

  • ChriCGirLiiie
    April 10, 2011 at 4:44 pm

    hey could you do a hair routine video?? :) )))
    youre awesome btw!! :)
    love ya!
    X0X0

  • peacelovecheer3898
    April 10, 2011 at 5:03 pm

    <3 the kingdom hearts music

  • wintersnow105
    April 10, 2011 at 5:06 pm

    like ur nails :D DD

  • jinxiies
    April 10, 2011 at 5:26 pm

    You’re contacts look great:)

  • amandaasweden
    April 10, 2011 at 5:54 pm

    you would look so pretty in dark brown hair :)

  • shimm14
    April 10, 2011 at 6:48 pm

    could you do a tutorial on how to get rid eye bumps.. you know the ones that looks like you have whitehead on your lids :s

Sponsors
RSS Beauty Tips
Featured Video

Provide us your Email so that I will send you the latest makeup videos

SPONSOR
Recent Posts
Michelle Phan Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Tags
Archives